luni, 16 mai 2011

DIVINUL ARTIST- autor Mariana Dobrin

Cireşul meu,
de la fereastră,
îmi spune că
e primăvară,
e o explozie de verde
şi-mi zice:
„hai la mine-afară!”
Întind o mână
printre ramuri
şi-i mângâi
minunata floare,
simt viaţa-n mugur
cum pulsează,
tandreţea
razelor de soare.
Cu greu
îmi dezlipesc privirea
de la podoaba lui
aleasă,
mireasma
florilor ... ca neaua,
mă copleşeşte,
intră-n casă.
Încerc să aflu
mici cusururi,
dar e-n zadar
a mea-ncercare;
rafinament,
dezinvoltură...
natura
din belşug le are.
Şi totu-n jur
e ca un vis:
parfum suav,
contur,
culoare;
oricât efort ar face omul –
e doar
o palidă-ncercare.
Chiar şi-o lucrare grandioasă,
cu har şi patos,
spun cam trist,
nu poate egala divinul,
El e fantasticul artist !!!


Acuarela - licrare MARIANA DOBRIN

Niciun comentariu: