sâmbătă, 27 septembrie 2008

CU … BULĂ


EVRIKA!
Nu prea ne-a mai rămas nimic,
Economia-aproape-i nulă,
Dar hai să ne gândim un pic,
Să-l dezgropăm pe hâtrul Bulă!

PAŞAPORT DE EMIGRANT
La noi de-o bună vreme-a fost uitat,
Dar Fritz i-a prezentat o verişoară,
Deşi Frau Grete a cam expirat,
De mâie Bulă-al nostru se însoară.

LECŢII PENTRU CEI DIN U.E.
Am constatat că sunt rigizi şi-mi pare
Că-n şmecherii sunt slabi, n-au minţi prea breze
Şi ne-am gândit să le trimitem, spre salvare,
Pe Bulă-al nostrum să … îi mediteze.

CELOR DIN U.E.
Nu fiţi snobi şi aroganţi!
Noi putem să vă fim muze,
Vă dăm hackări performanţi
Şi pe Bulă să vă-amuze.

BULĂ S-A AJUNS
Afacerea îi merge strălucit,
E căptuşit la buzunar,
Că-n Europa, de o lună,
E cel mai mare …căpşunar.

ALEGERI PENTRU PARLAMENTUL EUROPEAN
Lupta este infernală,
Sar scântei, clăbuci şi spume,
Din mocirla colosală –
Bulă … ne va scoate-n lume.


ILUZII
Ne-am agitat să fim în formă,
Să vină U.E. şi la noi,
Dar văd că zilnic ne tansformă …
În groapa ei de pus gunoi.

DEZAMĂGIRE
Cam toate sunt căzute pe butuci,
Avem doar găuri negre şi rebuturi,
Umblăm prin U.E. ca nişte năuci,
Am devenit consumatori de ştifturi.

VISE
În U.E dacă am intrat,
Nu pe cai mari ci-n sănioară,
Băieţii “buni” s-au aranjat,
Iar noi … mâncăm papară.

FATA MORGANA
Gata, am intrat în U.E.
Toată lumea o să vadă
PIB-ul noastru cum mai “suie”,
Câinii cu colaci în coadă.

VREM-NU VREM, AIAZMĂ BEM
U.E. ne forţează mâna,
Ne târăşte ca pe-o pradă,
Ştiţi povestea cu bătrâna
Ce nu vrea să treac-o stradă?

Niciun comentariu: