vineri, 26 septembrie 2008

MĂTUŞILE SALVATOARE

GĂSELNIŢĂ
Un demnitar ce-i strâns cu uşa,
De unde are-atâţi “parai”,
La-naintare-a scos mătuşa,
Deşi, de mult … ea e în rai.

BASMA CURATĂ
E strâns în corzi şi argăsit,
Dar iese el basma curată,
Mătuşa, uraaa! A găsit,
Ca Berlusconi-i de bogată!
LECŢIE
Un ales la toţi le spune
Şi-i învaţă să se poarte:
Mătuşicile sunt bune,
Mai cu seama … când sunt moarte.

MĂTUŞI ŞI MĂTUŞI
Mătuşa mea e demodată,
La bursă n-a-nvăţat să joace
Şi sunt aproape disperată
Ca …nici politică nu face.

RUGĂCIUNE
Doamne, eu te rog să-mi dai
Şi mie-o mătuşă “tare”,
Tu s-o iei pe ea în rai,
Mie …lasă-mi tot ce are!

MĂTUŞA SALVATOARE
Nu mai sta la croşetat,
Demarează-un bissnis bun,
Hai mătuşa, ne-ai salvat,
Dacă-nveţi să dai … şi-un tun!

SFAT
Mătuşică, peste-o lună,
Ai ca-m nouă zeci de ani,
E o vârstă foarte buna
Sa te-apuci şi să faci … bani!

SOLUŢIE
O mătuşă de-aşi avea
Colo peste “baltă”,
Toată lumea ar vedea
Contul meu … cum saltă!

MILIARDARI DE TOP
Azi au ajuns miliardari de top
Chiar bebeluşii cei de doi-trei ani,
O mătuşică, un bunic miop,
De-s rudă c-un ales … cu toţi fac bani.

Niciun comentariu: