sâmbătă, 27 septembrie 2008

CU ŞI DESPRE FEMEI-epigrame

UNUI BĂRBAT
O idee-ţi umblă-n ţeastă
Şi te-ntrebi: cumva femeia
Pentru voi ar pune-o coastă?
Nu, ea pune … “vorba-aceea”.

HOTĂRÂRE
La bărbaţi eu am decis,
N-am de gând să pun o coastă,
Pun o mână şi precis …
Nu e o idee proastă.

FRUMOASĂ ŞI DEŞTEAPTĂ
Are fata firmă, casă,
Cont în bancă, farmec, look,
Are neuroni de clasă
Şi bărbaţii … sub papuc.

MATRIARHAT
Moda astăzi s-a schimbat,
Nu mai stă femeia-acasă.
Cratiţa-i pentru bărbat,
Doamna-i … manager de clasă!

UNEI DOAMNE DISPERATE
M-adresez unei cucoane:
Să nu zboare de pe bloc,
Dânsa n-a avut noroc
S-aibă aripi, ci ... balcoane.

SUBIECT PREFERAT
Pentru tine, măi bătrâne,
Subiectul cu temei,
Este limpede, rămâne:
Scărmănatul ... de femei.

CÂND CU UNUL, CÂND CU ALTUL
Fata e descurcăreaţă,
Niciodată n-a lucrat,
A făcut avere-n viaţă
Prin metoda “încurcat”.
PARADOX
Ca o pâine e de buna
Soacra mea … când doarme-adânc,
Dar când turuie şi tună,
Zău, îmi vine s-o mănânc.

CALITATE
Ochi făcut să iscodească,
Asta este soacra mea,
SRI-ul să poftească,
Să ia lecţii de la ea!

PARANORMALĂ
Nici un gest să fac nu pot,
Chiar de-mi face câte-o gafă,
Nu ştiu cum, dar vede tot,
Parcă are ochi … şi-n ceafă.

DOAR ATUNCI
Pe soacre le stimez, să ştiţi!
Zău, nu m-au jignit niciodată,
Au stat în banca lor cuminţi,
Doar cât am fost... nemăritată.

DORINŢĂ
Azi viaţa mea e foarte acră,
Mi-e dor de-o clipă de tăcere,
Dar sper că va sosi când soacra
Va fi întocmai ca … o bere.

NOROCUL MEU
Sunt o noră fericită,
Să mă credeţi pe cuvânt!
Am o soacră liniştită,
Locuieşte … sub pământ.

CONCLUZIILE UNUI GINERE
Să trăieşti cu soacra-n casă? Mai bine la balamuc,
Fiindcă baba-nvaţă soaţa să te ţină sub papuc,
Cum să-şi pitule amanţii şi să crezi că-i nepătată,
Soacra-şi trece caracterul în odrasla-i desfrânată.

UNEI DUDUIŢE
Ca pe-o icoană o privesc
Din cele-n mânăstiri văzute,
Dar vicioşii nu doresc
Să poată numai s-o sărute.

DETURNARE
Prezentatoarea, cam limbută,
Cu trupul ei, mai mult golaş
Şi-n exprimare-aproape mută,
E hrană pentru cârcotaşi!

FOLCLORICĂ
Ana se ducea cu zor
La săpat de vie
Şi-a ajuns, întâmplător,
În fân ... cu Ilie.

UNEI MEDIOCRE
Cu tine ăsta e necazul,
Duduie, nu prea am ce-ţi cere,
Bolnava-ţi minte-a rupt macazul
Şi gura ţi-ai umplut cu fiere.

UNEI ŢĂNDĂROASE
Când te văd cum aiurezi,
Te agiţi şi spumegi toată,
Pentru mine valorezi …
Cât o ceapă degerată!

SOLUŢIE
De scandal şi de insulte,
Am un singur mod să scap:
O evit, să nu mă-nfrunte
Ca o muscă fără cap.

DIFERENŢĂ DE VALOARE
Torni jigniri să mă aţâţe?
Nu scot sabia din teacă,
Nu m-amestec în tărâţe,
Nu mă bag … cu tine-n troacă!

CRITICĂ INCOMPETENTĂ
A încercat acum un an,
O doamnă să-mi măsoare harul,
Dar s-a-ntâmplat întocmai ca-n…
“Privighetoarea şi măgarul”.

INVIDIOASĂ
Mă tot bârfeşte şi mă muşcă,
Blamându-mi cartea peste tot,
Va rupe lanţul de la cuşcă
Azi când … o altă carte scot.

LĂTRĂTOARE
Dacă nu o bagi în seamă,
Când îşi iese ea din fire,
Zice că îţi este teamă,
Nu că ai ... obraz subţire!

UNEIA CARE BATE CÂMPII ÎN ŞEDINŢE
Vă rog, vorbiţi mai la concret,
Şi prezentaţi mai scurt ce vreţi,
Că o s-ajungeţi să vorbiţi
Cu sigutranţă … la pereţi!

DEZECHILIBRU
Dacă urlă-n disperare,
Nu-nseamnă c-are dreptate,
Un distonocalm, se pare,
I-ar regla ... roţile toate!

ARŢAG
De nervoasă - aiurezi,
Flăcări scoţi şi mesteci jar,
Pentru mine valorezi …
Căt un zero, este clar!

BOMBA SEXY
L-a ochit cam de un an,
Bomba sexy nu se lasă
Ş-a dat roade al său plan,
I-a căzur baronu-n plasă.

RECOMANDARE
Fără nici o glumă-i spun
Să-nceteze acest teatru!
Şi în cazul cel mai bun,
Să consulte-un psihiatru!

O MĂIASTRĂ TARE-N “CIOC”
Mândra cu năframă-albastră
Face-o groază de mangoţi,
Are-o “pasăre măiastră”…
Care-i bagă-n draci pe toţi.

SFAT
Femeia o critici şi este nedrept,
Cu toate acestea eu pică nu-ţi port,
Dar bagă de seamă şi fii înţelept,
Că mâna ei “sfântă” învie … şi-un “mort”!

LUMEA FĂRĂ FEMEI
Femeia spui că-i o belea
Şi-o critici ca la carte,
Să ştii că-n lume fără ea
Te-ai plictisi de moarte!

Niciun comentariu: